Pussas till Saw...


Publicerat den: 2008-01-04 [10:54:33]



image903
Äntligen kan jag få använda båda samtidigt.

Godmorgon mina vänner. Vilken kall dag det är idag och det blåser rätt in i ansiktet när jag och vovven var ute på en promenad. Den lille stackaren blåste åt sidan många gånger....
Nu sitter vi här iaf. Han i sin Lady och Lufsen säng och jag med en kopp kaffe i handen. Kaffet var ganska onödigt med tanke på magen men just nu behöver jag min kopp... den är väldigt viktig :)
I väntan på en nära vän så sitter jag här i min ensamhet och planerar lite smått kvällen och den kommande helgen. Älsklingen fyller ju år på söndag och då är det ingen vanlig dag:)
Men innan söndagen väntar 1-2 passa Dans på SATS och även en dejt med mannen i fråga. Ikväll ska vi hålla hand och pussas till filmen Saw IV. Romantiskt, hahaha...

Vad gör ni idag då?

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag känner exakt så! Jag har inte ens nåt intresse av det när jag mår dåligt, inte en tanke går åt det hållet. Men visst är det så att sex kan vara bra för stunden, men i långa loppet är sånt bara skit för ens psyke.

Å grejen i artikeln var den att nyhetsmedia pumpat ut att en kvinna fått rekommendationen att minst ha sex två gånger i veckan mot sin ångest. Men hon var förståndshandikappad och sex-beroende. Av medicinska skäl skulle hon ha sex som mest två gånger i veckan. Haha!

2008-01-04 @ 11:11:52
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Maja

Däremot, hålla hand och pussas till filmer är något alldeles fantastiskt mot ångest. Funkar prima. :) Hoppas ni får en härlig kväll! Kramar

2008-01-04 @ 11:12:53
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Josephine

såna där koppar har vi med :) en av våra hundar heter nemo också ;)

2008-01-06 @ 16:24:53
URL: http://jossposs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin