Wine with her :)


Publicerat den: 2008-01-24 [20:27:51]

image994Ohhh vad spännande det är med handboll. Jag tyckte aldrig om den sporten innan idag - ja, i dag. Det händer ju saker hela tiden och bollen träffar målet var tredje skeund :) Hoppas verkligen att Sverige tar hem segern också :) Så att älsklingen är nöjd och belåten när han kryper till sängs ikväll. Jag själv sitter och super het thé och planerar lite inför den kommande helgen.
Träningspass blir det också. Två dans pass till är inbokade och om jag mår prima på söndag så är det Aerobics med styrka som gäller :) Vi får se, vi får känna efter :) På lördag blir det iaf. vinkväll med best vännen för att knåpa lite på låtlistan till bröllopet :) Jag längtar sååååå :) Vi kan ha riktigt roligt ihop och prata goja till långt in på natten :) Ge mig kallt, torrt, vitt vin, en stor bit med brié, mycket vindruvor och havet bredvid så kan jag sitta här hela dagen och natten lång :)


Kommentarer
Postat av: Katja

Sv: Jag läser grafisk design, men just nu har vi teoretiska kurser så då har vi bara föreläsningar två gånger i veckan, resten ska man sitta hemma o plugga o så!

2008-01-24 @ 21:07:03
URL: http://candygal.blogg.se
Postat av: Maja

Handbollen var riktigt spännande idag, synd bara att det gick åt skogen.

Hur mår du vännen? kramar

2008-01-24 @ 22:49:37
URL: http://missmor.blogg.se
Postat av: Kristina

Håller helt å hållet med dig där med vin, brie, druvor, mums:)Havet är ju aldrig fel heller! Ha en bra dag! Kram

2008-01-25 @ 09:26:45
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin