Bröllopsplaneringen drar sitt sista andetag.


Publicerat den: 2008-06-27 [21:12:09]

Hej hej och godkväll mina kära bloggläsare!
Nu är vi inne på våran andra dag i Bulgarien - Varna och här är varmt och alldeles för hett. Men underbart.
Det har varit en del planering med båda mitt id kort. Polisen och så bröllopet i allmänt.
Idag beställde vi tårtan. En helt fantastisk tårta (4-5 våningar) i blå marsipan med vita, ätbara snäckor och så ett bröllopspar gjort på gammaldags vis. Vi träffade även firman som ska dekorera hela restaurangen också. Pratade placering. Pratade blommor. Pratade dekoration och gav det vi har köpt till bröllopet. Vi var även inne på restaurangen och pratade igenom menyn. Tiderna. Bordplaceringen för oss och våra gäster. Hur det kommer att se ut osv. Bokade bilen som kommer att hämta Pär kl: 10:00 från hotellet som han ska bo på sista natten. Träffade killen som kommer att hålla i "festschemat" under kvällen. Ett till möte kommer att ske nästa vecka med honom då vi också ska få träffa dj:n och gå igenom musiken.

Helt fantastisk planering.
Bättre än jag kunde önskat mig.
Helt underbart.
Underbart!


Även ett besök har gjorts för att se det nya huset som byggs.
Jag har inga ord för detta mästerverk. Vilket hus mina kära föräldrar har byggt.
Jag har inga ord.

Imorgon kommer jag mer mer info.
Nu är vi bara trötta med otroligt glada.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh så härligt!!

pratar du bulgariska? hur går det för per, pratar de bra engelska?



kram sötnos och ha en fortsatt bra vistelse där nere i värmen, de bästa dagarna är snart här =)

2008-06-27 @ 21:32:05
URL: http://evelinastrand.blogg.se/
Postat av: Therese - brud i augusti 2008! ♥

Det är bättre nu. Ibland händer det bara saker som man inte kan förutse, det har dock inget med bröllopet att göra som tur är. Det har hänt saker på andra fronter i livet, som jag egentligen inte orkar ta itu med. Det är bättre nu i alla fall, så jag hoppas på att saker och ting ska lösa sig.



Tack så mycket för omtanken, det värmer!



Kram på dig :)

2008-06-27 @ 21:32:35
URL: http://sissyli.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej! Vad härligt att det känns så bra med planeringen inför bröllopet. Det är så spännande att följa allting här på bloggen. Jag önskar er fortsatt underbara dagar i värmen.



Stor Kram!

2008-06-28 @ 21:16:53
URL: http://rent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin