Äkta vänskap är svår att hitta.


Publicerat den: 2008-03-22 [14:25:30]


image1272Hos mammsen och pappasen. Jag och pappa sitter och pratar, skrattar och har oss. Vi pratar om vänner och meningen med ÄKTA vänskap. Om vänskapen som inte innehåller avundsjuka, egoism och skitsnack. Sådana vänner är otroligt svåra att hitta. Det är nästintill omöjligt tror jag. Jag har 2 sådana vänner. Inga fler. Jag vill nog inte ha fler. Dock har jag en massa godhjärtade människor runt omkring mig - så det värmer gott nog!
Pappa har lagat svamp åt mig också :) Svamp, svartpeppar, citron och salt :) Vi har även målat ägg :)

Så nu kan påsken ta och börja tycker jag :)

Kommentarer
Postat av: Snexig

Kan inte annat än att hålla med.. Tyvärr.
Men riktiga vänner ÄR sällsynt.
Ps: Fint hus dina föräldrar har! Vilket land?

2008-03-22 @ 14:50:24
URL: http://snexig.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin