Alldeles för få :(


Publicerat den: 2008-03-29 [17:14:22]


image1314
sådana kväller är få men väldigt efterlängtade

Nu är det helg för min del och det känns underbart :) Wieeeeeeeee så skoj det är att det äntligen är lördag och jag har mina två pojkar här bredvid :) Vi ska dricka vin och äta räkor, förmodligen se någon av de nya filmerna och leka med bollen :) Jobbet var otroligt mysigt och gänget härligt. Best vännens nejbe har vi också hunnit med. Han spann som en helekopter och ville leka som ett barn :)

Trevlig kväll alla kära bloggare :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som en riktig myskväll, och vad fin bakgrund du har skaffat!
Igår jobbade jag till halv åtta ungefär sen var vi en vända på fest hos en kompis, däckade sen vid halv tolv och sov i tolv timmar nästan :)
Ikväll får vi middagsgäster, så nu ska vi börja laga gomaten! Kram!

2008-03-29 @ 17:44:41
URL: http://skaninginorrland.blogg.se
Postat av: Angel

Ha en underbar kväll

2008-03-29 @ 17:55:20
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! Hoppas att allt är bra med dig..är så trött denna dag...hahha,,blev en del drickande i går men det var det värt för det var en trevlig kväll..Vad ska du göra denna lördag? Vi har nyss kommit hem från Motor mässan det var skoj att se många
snygga bilar :) Ska lägga upp några bilder under kvällens gång...Ha en skön lördag..kram kram

2008-03-29 @ 17:59:31
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin