Att göra en sådan dag.


Publicerat den: 2008-03-23 [17:23:58]

Eftersom det snöar once again här i Göteborg så har jag och min lilla familj hyrt film.
Denna gången blev det Turistas. Jag kan rekomomendera filmen direkt. Tyckte mest att det var larvigt med alla nakna damer som sprang omkring på ön. Men absolut värt att se en sådan kall vårdag. . .
Kort om filmen: En grupp unga backpackers på semester hamnar i trubbel när en olycka gör att de hamnar vilse i den avlägsna brasilianska djungeln och en hemsk hemlighet hotar dem...

Betyg: 2 av 5 får den. Och poäng får den pga. den fina miljön och det fina landet.

image1281

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll snäckan! Det har varit en skön söndag...har städat lita i lyan till i kväll för då kommer några vänner över på middag,,ska bli skoj att träffa de och höra om deras resa..Hoppas att du får ens kön söndag...så skönt att man är ledig i morgon också...Då ska vi träffa min familj som kommer hem i kväll från deras resa...Ha en jätte skön söndag kväll...kram kram

2008-03-23 @ 17:39:16
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin