Ge mig fina drömmar.


Publicerat den: 2008-03-02 [20:47:49]


image1193

Önskar er en trevlig söndagskväll. Vi har precis avslutat en trevlig middag med mina föräldrar och ska snart hoppa i säng. Det är verkligen vädligt trevligt att åter träffas utan att bråka om mat, vikt och Teddy med det dåliga humöret. De verkligen strålar av lycka och det är underbart att slippa se mammas och pappas oroliga ansikten.
Tänkte avrunda kvällen med att läsa eller fortsätta virka på min halsduk. Oj så händigt. Hoppas natten blir fylld med drömmar om det fina bröllopet och allt fint som är på ingång.

Puss på er och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Svar: MMm, det kommer bli fint:) Nej jag ska inte ha nån slöja, trivs nog inte i det. Ha en bra dag! Kram

2008-03-03 @ 09:05:59
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Angel

Va bra gumman,ja detä rskönt nu när nästan alla vet.

2008-03-03 @ 14:55:49
URL: http://angelsmode.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin