Låtlistor till bröllopet och en härlig fredag.


Publicerat den: 2008-03-07 [22:11:13]


image1209
Kvällens härliga. Ser ni den hungriga hårbollen?

Godkväll mina vänner. Vilken härlig fredag vi har just för tillfället. Just för tillfället är det bara så otroligt härligt, skönt, underbart. Allt. Den nya dansen var otroligt rolig. Maten har varit så god. Jag har tagit mig i kragen och gjort tre spellistor på den andra datorn. En svensk, en engelsk och en bulgarisk. Just nu fyller jag den engelska med en massa goa låtar. Allt till bröllopet. Artiser som Prince, Guns N´Roses, Eurythmics, Nelly Furtado, Britney, Chris De Burgh, The Beatles, Bob Marley and so on . . . En go blandning. Så att det är trevligt för alla våra gäster. Dessa listor kommer självklart att ändras under de kommande månaderna.
Men jag är igång och det är skönt.
Hur har ni det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin