Polisen och den skrikande kvinnan.


Publicerat den: 2008-03-06 [08:22:31]


image1204

Godmorgon Sverige. Här har jag varit igång sedan halv sju i morse. Tänkte först unna mig en sovmorgon nu när sjukgymnasten är sjuk och bara knalla iväg till ssk senare - men det gick inte. Jag och förmodligen hela området väcktes av en kvinna som låg på marken och skrek. Redlöst full. Två polisbilar fick plocka upp kvinnan och med många om och men köra iväg den arma människan . . .
Så när jag ändå var vaken blev det till att städa hela lyan, hänga upp tvätt och sätta igång en maskin till. Tänkte även ringa min älskling som är på jobbet och tacka för hans lugnande kramar under natten. Mardrömmar om död och tårar väckte mig, med tårarna rinnandes. Ush. Låt det förbli just drömmar. . .
Kaffedags.

Hoppas ni alla får en fin dag där ute.
För det tänkte jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin