ska vi säga så då . . .


Publicerat den: 2008-03-20 [22:43:30]

image1256

Godnatt säger jag med denna nyfunna historia:

Jon bodde på en liten ö utanför stan.
Varje gång Jon åkte över bron för att komma in till stan sa han "Jag heter Jon och jag kör över bron".
En kväll körde han till stan och sa i vanlig ordning "Jag heter Jon och jag kör över bron". Väl i stan tog han några öl och blev onykter. Han träffade en dam som han tog med sig hem och han satte på damen i röven.
Senare skulle Jon köra hem damen, som bodde i stan.
När de kör över bron säger Jon "Jag heter Jon och jag kör över bron". Då tittar damen på Jon och säger:
"Jag heter Kjell och jag är utklädd ikväll"

 
Nu ger jag mig. Nu slänger jag in handduken.
Sov gott alla små nissar.
Vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin