Sylver vs 4 -strings. . .


Publicerat den: 2008-03-21 [21:31:56]

Andra bra Vocal Trance grupper är 4 - strings och Sylver.

Sylver - Turn the tide.
♥4 -strings - Turn it around baby.
♥4 - strings - Take me away.

Musik gör så jäkla mycket. Jag har alltid på musik. Högt som lågt. Jag jobbar med musik på.Tränar med musik i öronen. Jag städar med musiken. Jag festar som en tok med musiken. Därför älskar jag mest att ha gäster än att gå hem till någon - jag får ju styra över spellistan :)Musik är A och O under vardagen. Därför är jag stenhård på när det kommer till musiklistan inför bröllopet. Helst av allt skulle jag vilja vara DJ på bröllopet :)



Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det mesta är faktiskt klart, bara en del kvar att köpa. Jag känner mig inte alls speciellt stressad. :)

Hur går det för er?

Kramar

2008-03-21 @ 21:38:33
URL: http://sissyli.blogg.se
Postat av: Therese

Tack så mycket! :) Jag väntar också på skor från Ebay. De skickades idag, så jag får nog vänta ett tag till. Hur ser dina skor ut? Jag har en bild på mina i ett inlägg från 18 mars ifall du vill kika. :)

Vi gifter oss den 16 augusti. Ett tag kvar, men när man börjar räkna månader så är det inte så himla länge. :)

Kramar

2008-03-21 @ 21:54:52
URL: http://sissyli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin