Upp och hoppa med träning!


Publicerat den: 2008-03-16 [08:13:54]



image1236

På dagens schema står först och främst Aerobics under något timme. Älskar att börja dagen med ett pass - jag mår så jäkla mycket bättre fastän jag just nu i denna stund känner mig så jädrans seg.
Älsklingen och jag ska därefter åka till Resemässan och spana omkring. Söka information om Thailnad och bara knalla omkring där inne. Vet vem - kanske hittar vi något annat resemål?! Sedan väntar födelsedagskalas hemma hos svägerskan :) Hoppas ni mina vänner laddar ordentligt inför den kommande arbetsveckan. För min del blir det en kort arbetsvecka. En massa träning. En del påskpynt och en massa tid med familjen.

Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Angel

Önskar dig en underbar dag gumman

2008-03-16 @ 08:48:20
URL: http://angelnr1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin