Kollegor som ligger varmt om hjärtat!


Publicerat den: 2008-05-14 [20:53:28]


image1496
Fina.

Godkväll godkväll. Onsdagar brukar vara en av dagarna som jag längtar efter som mest. Fredagen närmar sig och så blir det en liten extra somvmorgon imorgon :)
Dagen med arbetskamraterna har varit jätte bra och träningen på SATS gudomlig. Mina galna vänner från förra jobbet hörde även de av sig. Den galna polaken och svenskan kan verkligen göra en hel dag :) Sådana vänner är svåra att hitta. Vänner som fortfarande - fastän vi inte jobbar ihop längre, hittar tid och plats till att höra av sig. Vi ska hur som ses snart och dansa arselt av oss någon kväll :) Det ser jag verkligen fram emot :) Vanligvis slutar kvällen på något barbord :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej tjejen! Det är så skoj att shoppa massa saker till sig själva & till hemmet..man får passa på att handla när man tycket man har råd..längtar bara efter man får barn,,för det finns så söta saker att köpa till de småtingarna..men den tiden kommer snart om allt går som det ska vara...ha en skön kväll...kramar

2008-05-14 @ 21:12:04
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Gittan

Halla dar!

Gittan fran Frankrike har...som ocksa gifter sig snart! Laser din blogg da & da och tycker du skriver sa trevligt!

Harligt ocksa att du mar battre o battre och har tagit dig ut det svara, starkt!

Ville kolla med dig om musik till brollopet! Ska ni ha cermoni i kyrkan? Vad har du tankt for musik dar? Lite tips vore inte illa! : ) tack!

2008-05-14 @ 23:37:02
URL: http://gittanlive.blogg.Se
Postat av: Evelina - blivande brud <3

åh så söta bakelser!

nu har jag pratat med floristen igen, och det blir nog bra tror jag! vill gifta mig imon nu haha!

japp, jag vill SÅ gärna ha en liten =)

kramar

2008-05-15 @ 12:05:36
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin