Att dela på en 90 säng tillsammans.


Publicerat den: 2008-09-08 [02:48:36]




Ohh godkväll mina små läsare.
Nu gör jag min sista natt här på MAVA i Uddevalla innan jag äääntligen får komma hem till mina älskade pojkar. Natten känns för tillfället ganska så okey faktiskt. Jag har lyckats rädda ett förlorat dokument inför ett arbete och så har en hjärtans själ från klassen lyckats hitta lite artiklar som vi ska ha om 1 vecka :) Underbart!
Nätterna här på MAVA har afktiskt varit riktigt mysiga och arbetet har fungerat bra. Här får jag jobba som en "riktig" syster och går runt och koppla dropp, dela mediciner, ta beslut och bara må om patienterna. Jag trivs :) Så visst kan jag tänka mig att ställa upp några nätter då och då.

Mest glad är jag för att mina två darlingsar var här hos mig under lördagen.
Vi delade på min 90 säng och sov middag och så festade vi till det med MAX mat och hett kaffe innan det var dags att säga hej svejs igen. Imorgon (läs: idag) får jag äntligen sova i våran säng.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, den ungen är underbar! Hon kan posa kan jag säga. Skulle verkligen passa i en hm katalog eller nåt :D

2008-09-08 @ 02:55:25
URL: http://LisaLinnea
Postat av: Lisa

Tack så mycket, tänkte säga det samma men du ska ju vara vaken hela natten! Lider med dig! :(

2008-09-08 @ 02:56:15
URL: http://lisalinnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin