Mina måltider.


Publicerat den: 2009-12-02 [21:48:04]








Satt precis och tänkte på mina konstiga matvanor. Något jag alltid har haft.
Idag tex så äter jag rostad lök med ketchup till middag. Något som ni inte ska ta efter.
Men ibland blir det så. Jag är såååå lat och orkar inte hyvla ost eller smöra en macka som så vore det enklaste.
Ibland käkar jag bränd Halumi med sutsursås och en massa salt.
Ibland slinker krutonger ner med ännu en gång stark ketchup.
Stark ketchup, salt och svart peppar är favoriter.
Även sötsur sås och curry.
Men vet ni vad den största favoriten är?
OST!!!! Jag kan äta all ost.
Smält ost.
Hård ost.
Ost som luktar fötter.
Mögel ost.
OSt, ost, ost, ost, ost, ost, ost...
Bara ost finns!!!
Alltså det är verkligen inte skoj att äta med mig.

.
.
.
.
.
.
.
Heja magsår gånger två och heja magkatarr och en crazy Teddy.
ALLT som jag INTE ska äta - ÄTER JAG!
Jag hörde något om envishet?.......
Hur som...

Bra kombo eller hur :)
Så nu vet ni.




Morgondagens frukost kommer nog bestå av:
Surgodis och lakrits och en drös av kaffe.

Kommentarer
Postat av: Kevins & Elliots mamma Mia

Tack snälla. Läs om förlossningen i min blogg. avslutades med akutsnitt:(

Nej då hanär inte hemlig längre:) han finns på massor med bilder:) allt bra med dig?? hur går allt?? Krama

2009-12-02 @ 21:55:10
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Sophie

Vad skönt att du är back!!



Jag är oxå helt sjukt galen i OST!

Och när jag är ute och reser blir jag crazy

när jag inte hittar cheese! :) haha

Vi två ostjunkies borde dra på en cheesetrip! ;)

Mål = hitta OST!



Kevin är oxå tokig i ost.. ibland när han

inte kommer när man ropar.. så kan man ropa

Ossst! & då kommer han direkt?? ;)



Trevlig kväll!

2009-12-03 @ 14:20:29
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin