...snart i hans famn igen...


Publicerat den: 2009-02-22 [11:03:16]

Goddag Sverige.
Ær fortfarande i Drammen och åker med 15:18 bussen till Oslo idag. Dærefter avfår bussen till Gøteborg 16:30 och då ær jag i darlings famn 20:25 exakt :) Middag hos ælskade førældrarna blir det också. Denna omgång i Norge var verkligen lyckat och jag kommer verkligen att återvænda med ett leende på læpparna næsta gång.
Kirurgi 1 kommer jag inte att komma tillbaka till utan førsøker se till att hamna dær personalen ær hyggliga och man inte behøver gå på knæna før att hinna med arbetsmæssigt.
Igår kvæll blev jag utan ett pass eftersom det inte blev något ledigt men ser bara positivt i att jag fick några timmar før mig sjælv. Bla. kunde jag ta mig en tur runt den snøbelægna sjøn, kasta snøbollar och tænka fina tankar. Dærefter blev det hett kaffe och en god bok i soffan :) Eftersom jag bor høgst upp i en fræsch 5:a så ær utsikten helt otrolig øver sjøn :)
Denna helgen som gått har verkligen varit i mina tankar innan avresan. Jag fasade før Drammen men ær nu glad att det har gått så fint :) Imorgon børjar praktiken igen - min næsta sista veckan på MVC och då ska jag ænnu en gång hålla i en førældrarutbildning. Denna gången ska vi prata om smærtestillande innan, under och efter førlossning.
Hur som mina vænner. Hoppas ni får en ritkigt trevlig dag idag. Jag ska dricka kaffe med syster Ida nu  :)




Snart i hans famn igen<3


Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej hjärtat ;) Skönt att du ska snart resa hem till Sverige igen..Har aldrig varit i Norge,,men kan tänka mig att det är jätte vackert där..

Ska bli skoj att träffa dig live nån gång till sommaren om det blir :)

Hojta till när du ska ner till Skåne land så får vi bestämma något..bor din svärmor här nere eller vem är det som bor här?

Längtar fram till några veckor när jag kan bli gravid igen med magen i vädret..skönt att veta att det kommer ha koll på mig direkt så de kan se om det går fel så man kan göra något åt det i god tid.Gravid kommer jag bli snart igen det känner jag på mig :) får hålla tummarna att man kan gå hela vägen denna gång..kan inte mer än hoppas på det bästa..allt har en mening med allt :) Önskar dig en skön söndag kram kram

2009-02-22 @ 11:14:46
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Linda

Skönt att resan har varit lyckad!! :)

Är de inte svårt med de norska språket? eller dom förstår svenska bra?

Ehm de va nått mer jag skulle fråga dig.. just ja, fixar dom med lägenhet o så åt dig, får du bo där själv eller delar du den med någon?

låters iaf som attd u hade en fin utsikt! Norge är så fint tycker jag :)

2009-02-22 @ 11:47:58
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad härligt att det har gått bra!! Förstår att du längtar hem och efter Pär! Själv sitter jag här och önskar att nicco kunde komma hem NU! För självklart jobbar han min enda lediga dag :(

Kramar

2009-02-22 @ 15:11:26
URL: http://sandrainthecity.blogg.se/
Postat av: Linda

Hoppas att resan hem har gått bra vännen!

Önskar dig en bra start på veckan och hoppas allt går bra på MVC imorgon:)

Ha en underbar fortsatt kväll! God natt!

Många kramar till dig vännen!

2009-02-22 @ 20:14:17
URL: http://lindalewander.blogg.se/
Postat av: annie

Snaaart får du mysa med din man igen :D Mys!

Kram på dig!

2009-02-22 @ 20:45:03
URL: http://lillaannie.se
Postat av: Martina

Hej tjejen!



Förstår att d eär vackert i Norge, har aldrig varit där.Men de måste vara väldigt vackert landskap!

Jag har inte riktigt förståt vad du gjort i Norge har du jobbat där?



Hoppas du haft de bra och att du får komma till din mans famn snart.

kram

2009-02-22 @ 23:31:19
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin