Med världens finaste.


Publicerat den: 2009-02-26 [20:18:56]


Här ser ni en liten knutt som ger orden "No stress" en mening.


Mina favoriter i hela vida världen är dessa två goingar.





Torsdagen är precis som en underbar fredag. Jag sitter faktiskt med lite vin och lyssnar på lite go musik. Har även precis pratat med min goa Maja. Hon är på väg till syrran men snart ska vi ha våran musikväll. En alldeles för underbar tjej att släppa. Majsan - dig släpper jag aldrig :)
Livet har pissat på oss båda.
På något sätt har vi tagit oss upp.
OCH BLIVIT STARKARE.
Tack för att du finns i mitt liv.






Nu ska jag fortsätta att bara vara.
För att bara vara är viktigt.




/Theodora Ödåsen

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, vilken liten sötnos. Hur gammal är hon, eller är det en han? Förlåt, det har du säkert skrivit någon gång, men minnet är kort haha..

Kram

2009-02-26 @ 20:23:42
URL: http://aikmanswife.blogg.se/
Postat av: Saannis - Ung blivande brud

Du har så rätt så med att bara vara. =) Jag funderar på att ha fyra stjärnor. Längs sidan av magen. Annars så blir det tassavtryck från en katt på bröstet ^^ Jag vill iaf ha en tatuering på ett ställe som slipper bli problem om man skulle bli gravid längre fram. Kramisar

Postat av: annie

ååå vad sööt hund! :D

jag har kollat upp alla mina värden och jag har inte brist på något.. det är det som är så störigt!



ha en skön kväll nu tjejen! kramis

2009-02-26 @ 21:21:34
URL: http://lillaannie.se
Postat av: Saannis - Ung blivande brud

Jag använde Pevaryl både med kapsel och kräm att smörja in. Det fungerade kanon bra efter några dagar. Det som är bra med tatueringen är att jag kan bygga på den. (skickar ett mejl på hurdant det kan se ut) Och jag tror att det kommer att bli snyggt när den väl är färdig. Det är första gången som jag ska tatuerar och är en aning nervös. Hur ser din tatuering ut? Om du vill skicka någon bild på mejlen förstås! Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin