No stress :)


Publicerat den: 2009-02-24 [21:55:02]


Weeeeeiiiiiiiiii
nu så sitter jag med lurarna i öronen igen. Sitter och diggar No stress med Laurent Wolf :) Ska försöka mig på att föra över lite låtar till Ipoden. Helt great när man väl står och svettas på SATS. Idag var jag som sagt där. Helt i extas när jag väl stod på trappmaskinen igen och därefter körde det efterlängtade Powerstep. Energin sprutade åt alla håll och kanter och jag var på favorit "förfesten". Underbart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imorgon väntar ett styrkepass och därefter börjar helgen för mig :) Jag är ledig fram tills på måndag :)




Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad skönt med långledigt, det förtjänar du VERKLIGEN gumman!

tack för dina fina kommentarer hos mig, du är bäst!

kramar

2009-02-25 @ 16:34:35
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin