För att fira godkända betyg...


Publicerat den: 2009-11-12 [22:31:49]


Om jag ska vara ärlig så är jag inte så inne i just skolan och alla böckerna. Jag har nog aldrig ägt mer än ca 3 eller kanske 4 böcker under en utbildning. Antingen så lånar jag eller hittar på annan väg. Jag har inte gått en hel vecka i skolan på mååååånga år. Jag kan inte sitta still!!!

Tycker att sjuksköterskeutbildningen var myyyycket svårare och mycket knäppare med alla teorier som man inte ens hinner fisa på ju. Nu har vi också dessa dumma teorier men man hinner iaf andas emellan. Men vad är det med dessa lärare och alla teorier va??? Varför så spännande att läsa om döda teoretiker och hur de gjorde några år efter Kristus. Visst är det spännande att läsa när man har tid men inte nu va. Vi är upptagna med alla nya saker som vi bör lär oss.



Väntar fortfarande på chocken som alla pratar om. Men den har ej kommit än. Kanske för att detta är mitt liv och det är det verkligen. ÖNSKAT DETTA SEDAN JAG MINNS MIG SJÄLV!!!!!!!!!!










& nu snart så...









Min fin fina man :) Visst är han hårig :) Pruttgubben min.


Och så fin är man när man ligger på soffans ryggstöd.



Lite sallad och rosé för att fira en godkänd praktikperiod... Gott!!!


Chill out yes!!!










[ Help me out here
All my words are falling short
And there's so much I want to say
Want to tell you just how good it feels
When you look at me that way
When you look at me that way
]





Kommentarer
Postat av: maja



Ser ut som du haft en härlig kväll gumman!

Du är verkligen en sann kämpe som fightas så för din dröm,jag menar hur många klara av det??

DU,Du,DU gör det min älskade lilla gumma o jag är så stolt över dig!

Du är mig en sann förebild inte bara för mig utan för alla andra unga tjejer där ute som slåss för sina drömmars mål...



GULD TILL DIG!



Love,majs pst..m..m..miss you

2009-11-13 @ 00:02:08
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Sandie

Grattis! Sen tycker man inte att man behöver KUNNA de gamla teoretikerna eftersom de oftast inte går att omsättas i praktiken =)

2009-11-13 @ 07:01:51
URL: http://chipset.webblogg.se/
Postat av: Saannis Fru & Blivande Mamma

Aww Nemo är helt underbar :) Har aldrig gillat vin (förutom på fyllan) men jag vet att mina föräldrar brukar dricka samma märke fast den svarta boxen istället.



Thank god för att biverkningarna har så gott som avtagit från vaccineringen. Nu är det bara magen som är åt helvete ;) Alltid ska det vara något.



Vill passa på att önska dig en trevlig fredag, själv ska jag till barnmorskan vid halv 12 och jag längtar ihjäl mig.



Kan också berätta att vi fick badrumsinredningen idag, och vattenrören håller på att sättas upp med.. Så inflyttning nästa helg kanske? :)

2009-11-13 @ 08:54:52
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3
Postat av: Mina

Godmorgon söta du...Hoppas att du har sovit gott & får en skön fredag...

Nu blev jag rädd vad för stora choken som alla väntar på?..

Er hund är bara så underbart gullig & du bara måste helt gosa så mycket från mig med..:) hihihi...

Ja din dag kommer med som du kommer känna er bebis inne i magen..:) Jodå jag har tittat på Ullared serien..hihih..man blir smått rädd av den..men man ser den ändå för man inte har så mycket mera att göra om kvällarna än men det kommer om några veckor :) hjihihi..

Hoppas att söta du får en skön helg med din man.krma kram

2009-11-13 @ 09:59:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fine

underbart kämpat! Stort grattis och trevlig helg vännen <3

2009-11-14 @ 09:42:31
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin