Och ljusare blir det inte...


Publicerat den: 2009-10-21 [07:38:00]




Godmorgon onsdag.


Ush så segt det var att ta sig upp i morse. När klockan ringde ville jag mest slänga den i väggen och somna om... Men eftersom det är praktikveckans näst sista dag så kände jag mig lite mer peppad att ge mig ut i kylan. Utanför är det fortfarande mörkt och bättre blir det inte. Men men - det blir ju vad man gör det till. 

Kommer inom en snar framtid att försöka åka på uppdrag också. Till Norge för att tjäna en snabb extra slant. Men mest av allt önskar jag mig ett bra och stabilt jobb efter utbildningen så att jag slipper detta krångel med allt resande och detta ovetande.



Men snart så.
Snart så...
Jag får påminna mig om hur det var förra året så här dags med all tentaångest och allt nytt som skulle läras in. Nu står hela klassen nästan framför målet och det är bara att bita ihop under det sista.



Nääääääääääääääääää -
 nu ska jag göra mig redo för dags första patient.
Godmorgon Sverige.


Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon söta..Allt är helt okej med mig..Killen min var jätte sjuker & han lyckades smita ner mig med,,så nu ligger man med förkylning & hals ont ,men det börjar ge med sig.så skönt..Ang det med föräldrar kurser så skulle jag gå med de ställde in det pgs av inflensan.,,så det var lita trist..men har du lita info att skicka till mig så får du mer än gärna göra det på min mejl..Ha en skön onsdag.kram kram

2009-10-21 @ 10:20:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sophie

I know the feeling.. ville inte heller gå upp idag..

Mörkt och kallt.. brrr



Men du är SÅ duktig, så håll ut lite till bara! ;)

Norge, ja där finns det pengar att tjäna..



Åhh jag vill ut och resa nu och det var ju meningen att

vi skulle till Italien men det blir inte av.. surt :(



Ha en bra dag!!

2009-10-21 @ 11:17:23
URL: http://liveharddieyoung.blogg.se/
Postat av: Mindy

Ja det känns som det börjar ge med sig så man kan bli frisk igen..skönt att killen är hemma med & mår dåligt så vi kan ta hand om varandra..Ja det hade varit jätte snällt om hon hade något på datan..Har en bok man fick p inskrivninge som man får sätta sig ner & läsa lita...Hoppas att du får en skön onsdag & slipper vara förkylder för det är så jobbigt.kram kram

2009-10-21 @ 11:23:29
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: maja

Hej älskling!



Förstår du har fullt upp men vill ändå bara säga hej, saknar din röst! Ringde dig igår...

ring gärna när du får lite tid över :)



Miss u, puss majs

2009-10-21 @ 13:36:49
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: Mathilda

hallå! beklagar sorgen som du skriver om i inlägget under...hemskt att behöva förlora ngn för tidigt.



vad duktig du är som kämpar vidare mot målet BARNMORSKA. häftigt! ta hand om dig! kram

2009-10-21 @ 18:44:37
URL: http://lifeofkilen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej de va längesen allt bra med dig?

2009-10-21 @ 21:26:11
URL: http://andreasflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin