Väntan...


Publicerat den: 2010-06-15 [22:29:48]

Nemo pojken och jag har krupit till kojs. Vi väntar på pappa Pär som kommer hem från jobbet snart och lillvovven roar sig med att stirra in mig här i sängen. Det blir ett kort inlägg detta eftersom tröttheten är stor och natten till idag blev det endast 3 timmars sömn pga migrän och tidigt pass på jobbet. Vet ni btw att jag hunnit skriva 20 födelsebevis som leg. Barnmorska och förlöst exakt 70 småttingar då jag ink. utbildningens antal. Livet är bra härligt!!! Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

Oj, de va mågna, spännande :D



Hoppas att du får sova mer inatt.



Gonatt!

2010-06-16 @ 00:03:28
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Jenny Halvardsson

Fin blogg! :)

2010-06-16 @ 00:52:45
URL: http://jennyhalvardsson.blogg.se/
Postat av: louise

God morgon vännen



Bloggande längtan har faktiskt väckts till liv lite igen. Vissa saker i mitt liv som var tvungna att falla på plats innan jag orkade blogga igen.



Det är riktigt skönt, var nästan en mardrömm att lägga honom tidigare.

Han blir 10 månader imorgon.



Tror att det är för att det har varit rörigt här och mkt på gång, då börjar han kissa för att tala om att han inte mår bra. Nu när vi har fått undanröjt har han slutat med det igen, så det e skönt.



Det var en massa födelsebevis du skrivit Kul.



hoppas ni har lika fint väder som vi



ha en underbar dag

kramar

2010-06-17 @ 10:14:08
URL: http://lusses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin