Sedan 90 talet har jag älskat er...


Publicerat den: 2011-08-27 [22:18:01]

& hade jag vetat om er tidigare så hade jag älskat er tidigare också.


Älskade Ivelina & Biljana. Vilka minnen vi har. Vilka vänner ni är. Vilka fina, underbara och ärliga själar. Tack för alla underbara år. Tack för varje år med skoj och mindre stoj.







Ivelina


.
.
.


 Vad ska jag säga? Jag vet inte. Ord räcker inte till. Har aldrig gjort.
Du kramade mig som vanligt under en av våra sena kvällar. Viskade i mitt öra att det är VI. Kommer alltid att vara VI. IngeT och ingeN som kan komma att ändra på det. Och jag visskade tillbaka:







"Jag vet mitt hjärta, det är du och jag för alltid, för evigt. Hand i hand. Alltid har det varit så".



Mina fina, underbara & älskade tjejer.
Jag vet att det är så. Det har alltid varit så utan att jag ska behöva skryta.


Jag grät när vi sa hej då. Grät mer än någonsin. Någon halvtimme innan vi var tvugna att åka till flygplatsen hade jag grävt ner mig under en madrass eftersom lakanen var i tvätten och jag grät. Jag grät som en liten bäbis.


Tack för i år med djupa och ärliga samtal. Ni är mina finaste där borta i fjärran och det är till er jag längtar efter varje år. Love you always! Alltid. Förevigt. I all evighet som går att finna.




Kommentarer
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Oooh vännen jag förstår dig precis! Några av mina käraste vänner bor i Finland och jag saknar dem av hela mitt hjärta! Kramar från oss!

2011-08-29 @ 22:43:09
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

Godmorgon snäckan.Ja det känns när sina barn inte är hos en men man vet att de har det bra med sina vänner och fröknar.Hade lätt kunnat ha han hemma mera med mig men det är jätte viktigt för honom att träffa andra vänner får bus och leka av sig några timmar 2 till 3 dagar i veckan..

Sen när man börjar jobba så kommer mina små bara vara på förskolan 2 till 3 dagar i veckan för jag jobbar skift så det känns så bra...kan inte bli bättre..Hoppas att du får en fin tisdag..Planerar du att vara hemma ett tag till eller kram kram

2011-08-30 @ 10:11:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Martina

Hej min vackra vän!

De var ett tag sedan, hoppas allt är bra med er! Fint skrivet om dina vänner förstår att de känns tungt att lämna dem och att inte veta fören man ses längre fram. Ni ser verkligen ut att höra ihop som handen i en handske!



förstår att du längtar tillbaka till jobbet, hur länge ska du vara hemma?

jo jag längtar tills jag kan få Doula jobb jag hoppas bara jag kommer få några kna ju bli små svårt men nån borde ju nappa:)



Hoppas allt är bra och att ni får en bra dag

kramar

2011-08-31 @ 09:09:20
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: jessica-mamma till melwin

Heeeeeeeeej fina ni :)



Roligt å höra av dig.. Hur mår ni och hur har ni det?? snart drar ni iväg till värmen igen.. Fast denna gång lite mer SEMESTER VA????



Hur mår lilltjejen ?? hon växer och utvecklas ser jag ...



KRAM från oss till er <3

2011-08-31 @ 20:06:51
URL: http://jessicafrost.blogg.se/
Postat av: Kristiina- mamma till Lovisa

Just det jag kanske inte svarade på frågan. Minns ej om jag gjorde det. Men ja lite bloggpaus är det. Men jag kommer att komma tillbaka. Har bara varit mycket på sista tiden. Massa kramar från oss!

2011-08-31 @ 22:58:24
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: maja

Va fint skrivet gumman <3

Vad vore livet utan härliga vänner..



Har försökt ringa dig men antar du har fullt upp,

tänkte vi kunde ta en fika nån dag!? :)



Puss

2011-09-01 @ 09:54:38
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag snäckan.

Har fått vissa länkar med roliga saker som barn har sakt..

Hoppas att allt är bra med dig och du får en fin fredag med din fina familj.kram kram

2011-09-02 @ 12:36:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jannie

så jäkla fint skrivet vännen!Kramar

2011-09-06 @ 20:08:32
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin