8 days left...


Publicerat den: 2011-06-19 [14:05:23]

Godeftermiddag mina vänner.
Ännu en helg är på väg att ta slut. En riktig trevlig helg om jag får säga det själv.
Majsanmys och härliga dagar med familjen är det bästa som finns.
Om 8 dagar avgår så flyget till Varna. Pappa Pär kommer 10 dagar senare och vi kommer verkligen sakna honom under den tiden som vi är ifrån varandra. Har aldrig hänt tidigare och känner jag mig rätt så kommer jag att räkna dagar och timmar tills han är i min famn igen.
Vi ska snart ta på oss lite och åka ut till Landvetter för att kolla runt och fråga lite.

Ha nu en trevlig start på veckan.
krami från mig.

Kommentarer
Postat av: Sanne - Ensamstående mamma till lykke

Tack så mycket :-) Det ska jag, vet bara inte när...



Åh vad skönt för er. Här går det lite bättre, i Turkiet var sömnen bra. Lite här hemma men dem senaste två nätterna har varit KAOS.



Och nu är det väl svinkoppor eller något, kolla gärna in mitt senaste inlägg, skulle vara skönt att höra vad du tror. Kram på er

2011-06-19 @ 14:24:24
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: sarah

åh tack så mycket sötnos :D!

ja det var det verkligen :)!

2011-06-19 @ 15:13:23
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Martina

God kväll Söndag gumman!



Hoppas allt är bra med er och att helgen varit underbar.

VA spännade att ni snart åker förstår att du längtar jätte mkt...oj de 10 dagarna kommer gå fort ska du se:)



HOppas allt är bra

kram

2011-06-19 @ 19:11:17
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Anna

Mysigt helg ni har haft! Men skönt att snart komma här ifrån? Har du rötter från Varna?



Ja men tur att det bara var en katt. Vilken grej! Man såg att polis männen hade lite svårt att hålla sig för garv. Men lite roligt ska dom väl få ha mellan allt jobbigt?:) Marcus verkligen skämdes. Men det var ju jag som puschade på honom att ringa, men jag var ju skit rädd :)



I natt hade vi ett bakslag. Han vaknade av en mardröm men kunde somna om lätt av ramsan Sen vaknade han vid 5 men somnade om av lite ramsande. Sen vaknande han vid 6 och gallskrek. Han vaknar alltid ca 1 timme till 30 min innan han ska vakna och verkligen gråter och jag vet inte hur man ska ändra på det. Jag har dammsugat, diskat, haft tv:n på har ramsat och skippat ljud. Men han gråter så lång tid som det tar innan kl slår 7 och man kan ta upp honom. Vilket är svårt när man inte vill ta upp honom när han är ledsen. Sen är det bara att ta upp vagnen för hans dagslurar. Vill ju inte bli låst av att ha honom i vagnen hela tiden heller. Men är så glad över att få sova många timmar men vill gärna slippa hans gråt på morgonen, känner mig som en elak mamma :)

Kram till er!

2011-06-19 @ 21:03:05
URL: http://minbebis.com/blogg/annasdagbok/
Postat av: Mira

Vi har oxå nedräkning nu! Vi är bara i Italien över en långhelg, ska bo hos makens pappa. (närheten av Rimini). Blir underbart med all god mat, sol och bad, kanske lite shopping oxå.. ;)



Förstår att ni kommer att sakna Pär, men det är nyttigt att få längta lite oxå. Desto mysigare när han kommer till er. Hur länge ska ni vara i Varna?



Stor kram vännen

2011-06-19 @ 21:15:04
URL: http://mirandalux.se
Postat av: Emelie - Mamman som älskar vitt

Hejsan.



Kan du hjälpa mig lite fort?? Gilla den här butiken på facebook + bilden på min sons goa får!



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150225995202491&set=o.134948459896859&type=1&theater



Priset är en Sulkyvagn, så jag vill gärna vinna! :)

Länkar alla som vill, som har gillat våran bild!



Vill så gärna vinna, så skulle uppskattas enormt om du gillade :-)

2011-06-19 @ 23:29:58
URL: http://njutensmula.se
Postat av: maja

Tack för i lördags gummsan va super trevligt som vanligt!

Puss puss



ps.Försökte ringa dig förut,call me back love ds

2011-06-20 @ 12:26:43
Postat av: Sarah

Hej!!



Hittade hit via Jannies blogg tror jag det va!! Vilken fin blogg du har!!

Blir aldeles rörd när jag läser om barnmorskeyrket!! Vilket fantastiskt yrke det måste vara!! Fick mitt första barn, Dexter, den 2/12-10!! När du skriver och berättar om ditt yrke, känns det som att det var igår man låg där på förlossningen på SÄS.....

Du inspirerar verkligen!! Tyckte om din kommentar ang träning, "köra bil utan benisn"!!!! Håller på med en del träning, dock mest löpning och promenader för tillfället!!!



Fin dotter har du ju med såklart:)))

//Sarah-mamma till Dexter

2011-06-20 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin