När känslan av rätt ÄR rätt.


Publicerat den: 2011-10-06 [21:47:01]







Genom mina alla år här på jorden har jag kommit att träffa på en massa människor.
Vissa har blivit mina vänner. Andra mina kollegor.
En del har backat ett steg och blivit bekanta. Hej hej, hur-mår-du bekanta.
En bråkdel har inte fått stanna alls.
MEN väldigt har fått en plats i mitt hjärta och kommer stanna där för evigt.



Det finns en flicka som började som ett hej- hur-mår-du, på jobbet bakom kassan...
till att bli en av de finaste som jag någonsin kommer att lära känna.


Hon är ärlig.
Kan hamna i konflikter pga av det.
Men det är JUST DET som jag avgudar hos henne.
Hon är RAK på sak och gillar att spela med öppna kort.
Rynkar hon på näsan så är det något som inte stämmer och det ser man med en gång.


Hon är hjälpsam.
En otrolig mamma. Min idol inom mammavärlden faktiskt! :)
Hon är rolig. Busig
& har en blick som lugnar.


Hon kan vara världens festprisse...
men samtidigt värdesätta sina familj högst på jorden, så som DET SKA VARA.

Hon är sig själv.
Och det behövs inget mer.


Vännen.
Jag älskar dig.



Friends are those rare people who ask how you are and then wait for the answer. 
Author Unknown


Silences make the real conversations between friends.  Not the saying but the never needing to say is what counts.
 
Margaret Lee Runbeck, Answer Without Ceasing

Friends are needed both for joy and for sorrow
Samuel Paterson









Kommentarer
Postat av: Kristiina - Preggo för andra gången

Oooh tack för din fina kommentar! Det värmde stort kan jag lova! Och lyckliga är vi! Håller föresten med dig i ditt inlägg. Vänner skall vara ärliga! Härligt att du har hittat fina människor i ditt liv. Och stort grattis till prinsessan! Gud så de växer med rasande fart! Puss och kram sötisar!

2011-10-06 @ 22:59:17
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: maja

men så fint <3

2011-10-08 @ 18:20:51
Postat av: Mamma till William och Wilma

God kväll snäckan..Tackar för grattis hälsningen till min dotter..Allt har gått jätte bra..I morgon är det en vecka sedan allt hände..det går undan..kram kram

2011-10-09 @ 21:32:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin