The truth...


Publicerat den: 2011-09-22 [22:23:38]

I’d rather have an enemy who is honest enough to admit that they dislike me, than to keep a ”friend” whose mission is to put me down.



Så där ja.
Det, där uppe förklarar väl allt kan man ju tycka.
Tycker jag iaf.

Just nu pågår Breaking news på 5 an.
Grabbsen där ska tydligen skaffa sig 2,3 promille på 20 min.
Lycka till säger jag.
Jag hade kräkts som en gris...


Apropå det där där uppe så tycker jag att orden och hela meningen förklarar hela detta inlägg.
Mycket bättre om en person vill berätta hur denne tycker och känner än att smyga omkring som en tokig mupp och smida elaka saker.
Helt enkelt:

-  Var sann mot dig själv och dina älskade. Resten kan du ju skita i.



Kommentarer
Postat av: Kristiina - Mamma till Lovisa

Så sant vännen. Men kom ihåg att i sådana här situationer är tiga guld. Alltså försvara dig när felaktig info kommer upp men låt personen gräva sin egen grav. De som gör så mår inte bra och kommer alltid att skada sig själva i längden. Karma, karma. Den personen kommer inte ta ner dig om du bara fortsätter att vara dig själv och inte går in i dennes lek. Och du är en fin människa och det är väl det som denna är avundsjuk på. Massa styrkekramar till dig fining!

2011-09-23 @ 07:23:08
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Anonym

så sant som det är sagt!

Jag såg oxå Breaking News igår o jävlar vad jag garvade!De är ju helt underbara båda två!



Det var rätt kul att jobba igår ändå.Bara 7 timmar...

När ska du ge dig på det igen?Jag börjar inte fullt förrän i januari...

Hoppas ni får en underbar helg goa du!

Massa massa kramar till dig o sötaste

2011-09-23 @ 17:27:33
Postat av: Martina

God eftermiddag gumman!



va gullig du är som lämnar en sån kommentar till mig:) Jo ibland kan man nog tycka att man är uppsväld fast man igentligen inte är de men där va de tyvärr så:( fast ajg skulle göra vad som helst för att få bli av med överbliven hud på magen efter 2 gravididgeter och efter jag gick ner så mycket i vitk men men de får sitta där de sitter!



sant de du skriver som rubriken:)



jag vet inte än hur de gått dem från BB dem har ej hört av sig men jag hoppas dem gör de här i veckan:)

gullig du är jo jag hoppas verkligen jag får jobbet:)



hur går allt för dig?

kram

2011-09-24 @ 12:44:22
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin