Bara för att det är årets första månad...


Publicerat den: 2012-01-03 [23:46:30]

Nu har min mor äntligen lite mer tid. Inte för att kräva hennes tid på oss men hon är ledig.
Min mammsi. Min mamma som jag älskar så.
Hon och pappsi är så hjälpsamma med allt och alltid, tom när de inte bör.


I blomstersfären skall det ju vara lugnare nu under januari och då så kom min mamma och tog lill korven för att leka och det tänker de få göra fram tills imorgon. Me and mannen tackar aldrig nej till det. Vi har varit på biomovie, moviebio tillsammans. Mysigt ju. Popcorn,  snacks, klubbor, salta katter, åka-bil-där.FRAME= LYX :)
Ja men det är ju skitbra. Då kan man dejta.


Lillan trivs så bra där
.
Och går det så är det all great.
Hon trivs och har med sin snutte och appråpå den där snutten så vet jag att det stämmer nu. Den är helig.
Så helig. Som en vigselring. Så helig är den där snuttisen...




Jaja, vi var och kikade på den där millenium filmen fast på engelska då. Massa snyggingar som talade engelska. Det var nice. Käkade popcorn och pussades på läpparna. Mys.


Hay hay.




smakra på mammas godis.


image description

Mamma som  smakar på SIN godis. Det får man...




Kommentarer
Postat av: Johanna

;) Hejsan söt! Hur var er nyår? Jag är lite nyfiken på vad ni gjorde? Var det restaurang eller? Kram om massa!!!

2012-01-04 @ 09:10:49
URL: http://seluna.blogg.se/
Postat av: Maja

Anelia är så söööt och

hennes mamma en urläcker skönhet ;)



Puss

2012-01-04 @ 16:55:17
Postat av: Kristiina

God fortsättning finingar. :) såklart skall man få ha barnvakt emellanåt :) vi såg också den braiga filmen. Massa kramar till er!

2012-01-04 @ 20:41:25
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Johanna

Låter underbart med Nyårssupé ;)

Då startade året bra fina fina Du!

Jag är lite nyfiken på när du ska börja jobba igen? Kram kram

2012-01-04 @ 21:15:19
URL: http://seluna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin