Natt? Morgon?


Publicerat den: 2012-11-07 [02:59:00]

Nu är det ungefär 3 veckor kvar här på Borås förlossning och det är med stor sorg som jag lämnar alla fina och underbara kollegor här :(
Jag har verkligen vuxit inom mitt yrke som barnmorska och lärt mig så mycket under min tid här.
Det är som sagt med sorg som jag lämnar Borås men samtidigt ska det bli spännande att få testa någonting helt nytt och det BÄSTA är självklart att jag kommer att ha mera tid med familjen och MYCKET närmare till arbetet.
 
Borås är alltid kvar och man vet ju aldrig vad framtiden har att ge :)
Men familjen är viktigast och så kommer det alltid att vara.
 
 
Den här bilden nedanför ger mig mycket styrka och kraft.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ywonne

Jag kommer verkligen och sakna dig här på jobbet! Du är en fin barnmorska som värnar om den blivande mamman och pappan du passar verkligen för yrket. Men som vi pratat så förstår jag dig man vill inte sitta hur många timmar som helst till jobbet. Kram på dig!

2012-11-13 @ 10:20:11
Postat av: Camilla

Vart bär det av nu ?

2012-12-09 @ 20:19:30
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin