-Stress & längtan-


Publicerat den: 2013-05-22 [03:29:44]

Puhhhhhhh. Det har varit mycket dessa nätter på jobbet. Fötterna värker oändligt mycket och jag önskar att jag fick sova bättre på dagen efter sådana hektiska arbetspass. Jag är så speedad på morgonen efter all adrenalinpåslag att det är nästintill omöjligt att somna in djupt hur mycket man än skulle önska. Att mina grannar borrar och slår med sina hammaren på dagen gör ju inte saken enklare.
 
Snart kommer Juni månad också. Det betyder att vi flyttar månaden där på.
Längtan är SÅÅÅÅ STOR!
Redan första kvällen ska vi bara bädda sängarna, slänga in alla flyttlådor och tända grillen.
Grilla på vår altan. Hur låter det? 
Öppna en flaska vin på vår altan. Hur låter det? 
Njuta av tystnaden och bokskogen på vår altan. Hur låter det?
 
 
Det låter bäst!!!!
 
Nu måste jag fortsätta här.
Hej svejs.
 

Kommentarer
Postat av: Nathalia

Hejsan fina♥
Förlåt att jag ej skrivit till dig på länge. Har haft fullt upp med allt rund mig och livet. Bilderna var från vårat föra boende, vi hyr ut det nu. Låter underbart med lång ledighet och nya huset. Jag har bara tre veckor semester i sommar, sparar lite till vintern.
Kram vännen.

2013-06-03 @ 15:01:59
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin