-Äääääääntligen-


Publicerat den: 2015-05-23 [00:15:54]

De 5 dagarna utan min flicka är över. Idag anlände jag till Skåne och vi kommer att vara kvar här tills på söndag. Det var verkligen ett kärt återseende när vi väl fick kramas och pussas på riktigt. Jag kom ganska sent på dagen men vi han ändå hoppa studsmatta, leka på lekplats, äta mat och läsa saga innan hon somnade med sin hand hårt hållandes i min <3

Imorgonkväll är det final i Eurovision och då sitter vi bänkande med vin och trevligt sällskap. Önskar er alla en trevlig helg.

 

-Hur mycket älskar du mamma? frågar jag henne här.
- Så häääääääär mycket..... säger hon och sträcker upp sina små armar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin