-En helg hos mor & far-


Publicerat den: 2016-01-15 [21:43:38]

NellyElly, Nemo och jag är hos mina föräldrar denna helg. Vi blir bortskämda med tid, kärlek, mat och lite vin (inte Nelly så klart) och trevligt sällskap. 
Jag hade hoppats på lite mer snö (just nu har vi mest hemsk is och kyla) så att vi kunde åka pulka och stjärtlapp✌️ Annars blir det till att käka lunch med Majsan, ta en tur till biblioteket, fika, leka, måla och pyssla och ladda batterierna inför en ny vecka som snart kommer stå innanför dörren.



Trevlig helg❤️🎀❤️🎀❤️🎀❤️🎀❤️🎀❤️🎀❤️





PS: Idag är det exakt sex år sedan jag blev färdig barnmorska och här om dagen så var det hela tio år sedan vi tog sjuksköterskeexamen. Herregud så tiden springer iväg. 






Kommentarer
Postat av: Natalia Richardson

Hej älskade vännen!
Hoppas allt är bra med dig och familjen din?
Hur var julen och nyår? Vår jul och nyår var helt underbar och fin.
Vår semester var så skön och mysig på alla sätt och vis. Vi solade badade åt och drack gott. Läsde bok i solstolen träffade trevliga maniskor.
Tyvär fick vi en vattenskatta i huset när vi var borta,tur i oturen var min svägerska och hennes pojkvän hundvakt och husvakt. Så alla rum hann inte bli förstärta bara sovrumet och vardagsrumet.
Så nu bor vi på ett vandrahem under några månader medans dom fixa till dessa rum.
Kram kram gumman.

2016-01-30 @ 17:29:38
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin