Vilken jävla skit detta är.


Publicerat den: 2007-12-26 [21:30:24]


image880
Godkväll mina vänner.

Dagen är snart över och jag sitter och bävar inför morgondagen.
Har försökt med dansaerobics, rea på stan och en massa musik men inget av detta hjälpte något vidare.
Imorgon är det dags för sjuksköterskan och jag kan inte längre ursäkta mig ifrån flera besök :(
Ingen av besöken hjälper något vidare och jag är i gammla banor bara några veckor senare.
Visst har jag en annan blick och jag ler och skrattar på fester och framför mina föräldrar men allt är bara en jävla "charad". Tankarna är nästan värre än någonsin..... 
Kan någon bara sluta fred med detta världskrig som pågår i mitt inre???

Besöken är slöseri med tid, ork och en massa massa tankar. Därför kommer jag att ta upp detta med henne imorgon så får jag se vad planen framöver blir. Trist :( Vilken jävla skit detta är.

Kommentarer
Postat av: Evelina

usch gumman... önskar jag kunde hjälpa dig! att bli frisk, att sluta fred med dig sälv! Hoppas, hoppas att det blir bra för dig SNART!!

epilatorn är nu testad, har skrivit lite om det i ett inlägg nu, men jag kan rekommendera det, i alla fall till de som inte har superlåg smärttröskel =)

kramar

2007-12-26 @ 22:18:24
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Älsklingen

Kämpa på....e lätt för oss att säga.
Det jag tror på är att du måste vara ärlig...ärlig mot mig om hur du mår och speciellt...sjuksystern...du är kanske det men jag tror du kan vara mer öppen för dem. Det fins orsak varför de säger saker.
Jag själv kommer och är här alltid för dig, jag vill och drömmer om dig "frisk".
Vi skall leva hela livet tillsammans, vi SKALL ta oss igenom detta....du och jag älskling. Det du gör är faktiskt för mig också, självklart mest för dig själv, du vill ju leva ett liv som är härligt och inte ett helvete. Men du och jag skall också kuna må bra tillsammans och hoppningsvis barn.
Men vi klarar allt, bara vi förstår varandra och ger oss på att detta skall gå.
LOVE UUUUU!!!!!

2007-12-27 @ 16:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin