Gekås today:)


Publicerat den: 2007-10-30 [08:49:39]

image668

Ush - jobbig morgon och jobbiga tankar och känslor.
Kan kanppt ha på mig något från i våras och det är ingen vacker syn heller.
Samtidigt så vill tankarna verken fram eller bak.... Vad är lösningen?
Stackarsmin älskling som inte vet hur eller vad han ska säga till mig :(


Piss piss...

Hur som:


Nu så är vi fullt på klädda och ska snart begås oss till VC för cellprovstagning.
Är så himla skray för detta men jag vet ju att det är viktigt att varje kvinna gör detta.
Älsklingen ska med han också - men får nog stå utanför och vänta.
Därefter är det Gekås och shopping.
Hoppas ni alla där ute få en fin dag.



Kommentarer
Postat av: Evelina

tänker på dig vännen, hoppas att du ska bli BRA, det måste du!!!

hoppas ni får skoj på gekås, ser fram emot rapport sen då =)

btw är spinning det bästa passet för förbränning? eller vad ska man köra?

kram

2007-10-30 @ 09:58:50
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Angel

Hoppas allt går bra gumman,tänker på dig.Du vet var jag finns om du vill prata för vi förstår nog varandra ganska bra.Min sambo vet inte heller alltid vad han ska säga då är d lättarew att prata med någon som förstår.

2007-10-30 @ 10:07:59
URL: http://angelsmode.blogspot.com
Postat av: Älsklingen

Hej hopp min älskling, jo det är sant....ofta står jag kanske som ett frågetecken och vet inte vad som är fel....men mitt hopp om din starka sida skall övervinna allt dumt är stark och kommer alltid att finnas. Hoppas gör jag att du snart, väldigt snart verkligen skall våga ta steget ut.
Tack för igår!!!!
Puss!!!!

2007-10-31 @ 17:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin