När tron försvinner men hoppet är starkt.


Publicerat den: 2007-10-07 [22:19:35]

image596

Imorgon börjar en ny vecka och med det nya tag.
Spännande att se vad den nya veckan för med sig.
Vilka tankar, funderingar och vilken handling vardagen kommer att berika mig med.
Kommande vecka innebär även en del träning och ett läkarbesök på torsdag.
Förmodligen kommer detta läkarbesök vara början på något nytt....
Men fortfarande så är det så många måste som cirkulerar i mitt huvud.
Jag måste göra si och så.
Just nu är det att planera in en Danmarksresa med far min - vilket kommer att vara jätteskoj.
Därefter är det en helg i Skåne.
Min födelsedag och förmodligen en kommande fest.
Visst - en fest blir skoj.Men om jag ska vara ärlig så vet jag inte längre om det är så smart att hålla i något stort som kommer att involvera mat, dryck och en massa håll igång.
Det är inte det att jag inte vill umgås med vänner. Det är bara det att jag just nu inte har tankar & känslor på en stabil nivå. Och att det ena dagen kan vara hur underbart som helst när det bara kraschar dagen efter...
Men jag ska försöka.
Så vi får se...


[jag vet inte, men jag hoppas. Just nu - i denna stund så känner jag ingenting. Men jag hoppas]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin