The past & the present.


Publicerat den: 2008-12-27 [14:03:54]

Ohhh sitter som sagt i soffan i dag. Som alla andra slappardagar. Går igenom lite musik från "förr" i tiden. Då jag var ehhhrrrmmm - ung. Ung och okysst :) hahaha. Helt klart dagar av barndom på väg till ungdom av hormoner, skratt, gråt, endless kärlek och drömmar. Drömmar om vacker vacker kärlek -  för en obotlig romantikerär bara förnamnet på mig.
Nu behöver jag inte längre leta efter han på vita hästen. För någon vit häst finns inte i verkligheten. Men Han, med a capital H - finns. Det gäller att sluta [leta...]

Bla så finns Babyface på listan. Babyface med sin underbara stämma.
Att rekomendera är:
♥How come, how long.
♥Everytime I close my eyes.
♥Seven seas. [favorit]




I'll travel 'round the seven seas for you
It's written in the melody I adore you
I wrote my love a symphony
To show you there's nothing I won't do
Baby I'll walk around the
China wall for you
If there's a way I'll do it all for you
Anything you want me to,
you know I would do





Kommentarer
Postat av: tilda

härligt med slappdagar ibland också :)

2008-12-27 @ 15:06:30
URL: http://ttildus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Slappardagar behöver vi alla, så njut av din lediga tid.

Vi fick tyvärr inte med någon video, så jag letar på internet, måste ju ha något träningsschema att gå efter.

Kram

2008-12-27 @ 15:55:35
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/
Postat av: Nathalia

Hejsan järtat!

God fortsättning till er.

Verkar som ni har haft en underbar jul.

Hoppas att eran dag har varit skän och bra. Jag har bara haft en lungn dag på alla sätt.

Kram/N

2008-12-27 @ 16:20:34
URL: http://nathalias.blogg.se/joakimsstoltafru
Postat av: Fru Evelina

hej gumman! här har du en till obotlig romantiker haha...



jag har inte en aning om vad som hänt med angels blogg?? kommer inte heller in där=(





kram!

2008-12-27 @ 17:31:59
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin