Skumparty. Sexdisko. Fulla ungdomar & fara runt varje hörn.


Publicerat den: 2008-07-22 [21:09:09]




Det är mycket skriverier om Bellas överfall dessa dagar. Och visst är det fruktansvärt när en annan människa råkar illa ut. Fruktansvärt när unga och äldre människor måste känna sig osäkra och rädda när de lämna sitt hem. Vem tar sig tillfället att skada en annan människa? Våldta en annan individ. Eller i värsta fall - ta någon annans liv... Fruktansvärt!!!
Som sagt är det hemskt det som hänt Bella. Vad det än må vara. Hon har ju redan hunnit med att smutskasta ett helt land och ett resebolag. Undrar nu hur föräldrarna försvarar detta...
Hur som...


Tyvärr ligger det mycket i varje människas ansvar. Man måste kunna eliminera farorna så gott det går. Jag tycker precis som de flesta att varje människa ska få kunna klä som denne själv behagar och helt enkelt få ha en riskfri kväll ute på krogen/parken/affären/promenaden/staden/joggingrundan osv, osv osv...
Men vi lever inte i en sådan värld tyvärr. SÅ ÄR DET BARA. Världen är på väg utför.
Dricker man sig redlöst full klär sig lite mycket utmanande och låner boysen bjuda på drinkarna ökar chanserna mycket mer med det samma. Man förlorar en del av omdömmet redan efter andra glaset och utsätter sig med det samma för en större risk. Jag själv blir mer trögfattad redan då...
Jag är själv ifrån Bulgarien och skulle aldrig i min vildaste fantasi välja en charter resa ner till Golden Sands, eller Sunny beach. I somras valde vi att bo på en mer avskild ort. Dels för att vi precis blivit man och hustru men mycket pga. av hysterin inne på Golden Sands. Golden var skoj att shoppa i, bada, ta någon drink eller äta gott. Men nattetid - ute på de närliggande dansställena -  förvandlades badorten till rena rama porrindustrin. På riktigt!!! Ungdomar som redan vid frukosttid hällt i sig helrör - dansade numera på baren, snyltade gratisdricka från baren och hånglade upp närmaste granne. Solstolarna som gottat turisterna under dagens soltimmar - var nattetid upptagna med kåta, unga och redlöst fulla turister.

-

Visst har inte alla turister detta lustiga beteende. Men majoriteten som åker till en sådan turistort gör det för prisets skull. Och vad inkluderar priset då? Shopping, mat och mycket mycket dricka. Och med mycket dricka menas Happy hour - all day long!!!  Det är fruktansvärt att beskåda små 16 och 17 åringar där uppe på dansgolvet. Med drinken i ena handen och med andra handen innanför någon annans kläder.
Kanske tror dessa ungdomars föräldrar att barnen är ute på studieresa?
Kanske är det nog bra att de får tro detta.
Kanske är det för allas bästa.


Kommentarer
Postat av: Angel

hej gumman,ska dit på Onsdag men känns som ja gjorde bort mig hon fråga om det var akut och jag sa nej,känner att jag ej orkar denna vecka då det är den vecka i månaden men d känns dumt att ha sagt nej och hoppas inte d påverkar nåt,skla dit nästa Onsdag men förstår inte va dom kommer göra så d oroar mig lite.Hur går egentligen en sån undersökning till?tar dom prover osv eller vd?Kram

2008-07-23 @ 08:53:46
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Angel

jag ska till vanliga vårdcentralen här om d va det du mena?

2008-07-23 @ 10:20:35
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Angel

Asså d känns bara så jobbigt då man har bulimi att kan värdenaverkligen se annorlunda ut?en sak vid aneroxi då är man i undervikt ju,på mig syns d ju mest med tänderna osv.Men vad vet jag dom vet nog vad dom gör haft detta 6 år klarar mig inte själv längre.

2008-07-23 @ 10:26:31
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

ja fy, det kan hända SÅ mkt skit med framför allt unga tjejer utomlands... det är hemskt! tur vi har våra män att resa med =)



man måste inte ha körkort för att köra fyrhjuling! Tror att enda kravet i sverige är att man ska vara 15år, men jag är inte säker.



kram!

2008-07-23 @ 12:01:32
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Evelina - newlywed <3

haha ne! men sen sa han att jag hade finare hår själv så det är ju bra iaf =)

jag är ledig resten av denna veckan, fredrik har bara några omtentor i slutet av aug sen börjar han exjobbet.

har ni nån mer semester i år?



kram

2008-07-23 @ 13:24:26
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Exxas matte Jennie - på jobbet

Tycker din blogg är jättebra! Grattis igen till bröllopet, tyckte era bröllopskort var sååå vackra... och vilken fräck klänning! :)

2008-07-23 @ 17:28:13
URL: http://exxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin