Min mamma har lärt mig att bjuda på kaffe...


Publicerat den: 2009-10-19 [12:49:30]




Nej fy fan fy fan fy fan. Det gick bra på föräldrarutbildningen men jag kom på en annan sak som helt plötsligt har börjat irritera mig sååååå otroligt mycket. Tack Majsan för att du påminde mig om att bli arg. RIKTIG ARG!!!
Och det är jag nu.


...inte ens en kaffe...
...inte ens en ansträngning till det...
...inte ens något alls...



Vad är det med folk nu för tiden?
Har mamma inte lärt er att bjuda på kaffe när ni har gäster eller?


Kommentarer
Postat av: maja





Tack sötis, ja visst blev det bananas :) wiiiee!!!



Fasiken va bra att gamla tipset kom till användning, du ser Aggrission är action, skapar saker att hända!



Nu är jag i skolan har haft handledning i psykologi b sen ska jag till annas jobb o visa en jacka hon kanske ska köpa :) Håller tummarna att det passar!!



Puss puss

2009-10-19 @ 13:35:08
URL: http://majalovell.blogg.se/
Postat av: sandra

ja det var riktigt dåligt! Vi fick alltid fika, men vi fick lägga en tia vilket var helt ok!



Hur mår du annars? Jag mår toppen, vi har haft vår gris på besök över natten nu. Nästa vecka ska jag jobba ett pass på förlossningen. Det var längesedan, ska bli kul!



Puss

2009-10-19 @ 15:01:10
URL: http://sandraochanders.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

Åter vardag... Hoppas att du får en bra vecka innan det är dags för helg igen. :-)

2009-10-19 @ 19:20:37
URL: http://lifeofkilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin