Vi kan aldrig veta hur vi slutar men vi kan ta reda på vad vi vill.


Publicerat den: 2010-01-12 [15:02:54]





Hur långt jag än reser. Vart jag än går så  inser jag att det förflutna alltid kommer ikapp mig oavsett plats, rum och tid. 
Jag kan tyvärr inte vrida tillbaka klockan. Det som är sagt är sagt. Det som är gjort är gjort.
Jag har ingenting mer att säga. Jag har blivit tömd på både ord och tårar.
Pillar i hjärtat. I själen. River, river, river för att få en reaktion...
För vad?

Hoppet är ju det sista som ska överge en människa men mitt hopp börjar ärligt talat att dala.
Kanske beror det på att jag är en aning svag just nu men så känner jag ju mig själv så bra.

När jag inte är ensam håller jag hårt i de få trådarna som finns.
Men när ensamheten hälsar på är allt bara en stor jävla röra.
Jag BEHÖVER veta. Det är ALLT.
Är det så mycket att önska?

Men jag vet inte.
Jag vet ingenting.
Något litet snart - tack.
Väldigt snart...
[nästan med det samma.]
Jag reser mig men faller.
Världen är upp och ner.
Och jag kan ingenting göra...


Vem har sagt att det inte gör ont när själen brister?









...och klockan den vill inte stanna...


Kommentarer
Postat av: Fru Sessan

Tack gumman! Detsamma =) Lovely... Ta hand om dig! Puss

2010-01-12 @ 15:09:39
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Fine

men vännen..... vad ÄR det som har hänt, det här låter ju fruktansvärt! =(



skickar tankar till dig, och en varm kram!

2010-01-12 @ 15:14:01
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag å Nemo är alltid med dig!!!

Jag älskar dig mer än alla solar......

Allt kommer bli bra.....men du måste ju tro på det darling.

Lätt för mig att säga eller hur...

Love you!!!!!

2010-01-12 @ 17:00:51
Postat av: Becka

Ja, den var helt okej. Kan tänka mej att se de andra också, inte minst för Andreas skull. Han älskar dom filmerna.



STYRKEKRAM till dej idag igen!

2010-01-12 @ 17:58:26
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja, man har oftast alltid kul i dimman =D

O man tröttnar heller aldrig på det!



Hur är det med dig?

2010-01-12 @ 20:27:58
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin