All eyes on me :)


Publicerat den: 2011-02-10 [21:56:45]

Teddy är konstig:



1. Jag är så jäkla rädd för elledningar. Får lite panik när jag ser de där elledningarna hänga så där hemskt titt som tätt på olika platser. Ush. Gråa och hemska tycker jag att de är. Ska någon byta propp hemma så måste all el stängas av. Annars skriker jag högt.


2. Tvång har jag gott om. Talet 30 är favvo. Jag går alltid på K brunnar. Missar jag en så måste jag gå tillbaka för att gå på den. Om jag och maken går på varsin sida av en stolpe så måste jag ropa HEJ.
Höger känns bra. Därför väljer jag att stå på höger sida i träningssalen.
Jag har alltid samma spinningscykel. Sitter någon på MIN cyckel så blänger jag lite innan.
Innan jag går hemifrån måste jag kolla spisen så att allt står på noll.
- Noll, noll - säger jag högt för mig själv.
...väldigt normalt... Ja men jo, tjenare.


3. Jag verkligen avskyr när saker tar slut. Därför bunktrar jag upp med oändligt mycket vin och mat när vi har folk hemma. Människor som kommer hit ska nämligen rulla hem sedan. Ingen och då menar jag INGEN får vara nykter eller hungrig. Det värsta vore om folk gick härifrån och satte sig på någon Shell mack för att käka korv med mos... Ush, hemska tanke...

.
.
.


Teddy verkligen avskyr:



1. EGOISTER. Människor som är så förälskade i sig själva att de drunknar i det. Ush och fy på sådana som tar och tar och aldrig ger.


2. PARASITER. Människor som lever på andra. Jag anser att fullvuxna barn INTE borde leva på sina föräldrar no matter what. Är man över 18 så ska man kunna betala för sig själv. Så kanske inte andra tycker men - så tycker JAG iaf.


3. DALTANDE. Återigen. Fullvuxna barn ska man inte dalta med. SPÄDbarn kan man aldrig dalta med för mycket. Icke spädbarn kan man verkligen dalta för mycket med.


4. TORRA GLAS. Det ska vara god dricka i glasen annars ska man inte ha gäster. Då får man skita i gästerna. Så enkelt är det tycker åter igen JAG.

5. NEDVÄRDERA. Lär känna DIG själv innan du kallar andra för bonde, tönt, ful och andra skit saker. Folk som gör det kan ju inte må så där jätte great.


.
.
.

Teddy verkligen älskar:



1. Rakt på sak.
Älskar du något/n, så säg det. Hatar du mig? Säg det! Kort och gott så säger du bara: Teddy, jag hatar detta och detta med dig. Där och där gjorde du mig ledsen.VET JAG JU vad som är fel. Gå inte omkring i din falskhet och smid planer bakom min rygg. Ush på folk som gör sådana hemska saker.


2. Träning. Kroppen behöver träning. Att ligga i soffan är ingen träning. Man är skyldig sin kropp motion. Har du kört bil utan bensin eller?


3. Förfärligt förälskad i Zucchero. Diamante spelades på vårat bröllop. Vi dansade våran första dans till hans röst. Wainting for you, I am drinking a glas of wine... For high up heaven Diamante, will see peace in our eyes...


4. Ensamtid. All cred till vänner men jag verkligen älskar att sitta för mig själv. 
Pyssla, träna och dricka något glas vin i min ensamhet är guldvärt. Man blir väldigt klok på sig självockså. För att jag blir verkligen aldrig klok på mig själv . . .

5. Barnmorskeri. I Love. Love. Love. Love. Vill verkligen lära mig allt inom detta. Älskar att jobba som morska. Vill jobba NU. Att vara den första att beskåda ett första andetag borde ju förklara allt.


Denna bild förklarar allt. Vin och lite smink :) Fullkomligt normalt att ha ögon av glas ...


Me and my girl - Majsan.


Yeah!!!

Kommentarer
Postat av: britta bloggar

Roligt!

2011-02-10 @ 22:06:08
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Martina

Hej gumman!

hihi va roligt skrivet kan hitta några punketer jag kan hålla med dig om:)

Va mysigt att hon ska döpas:D verkar vara en fin kyrka i vacker miljö:)



angående husläkaren igår så är de inget fel på Emilia men Cornelia har en rodnad i båda öronen som kan lägga sig eller utvecklas till öroninflamation hoppas på de första. Hostar som en tok gör hon och ja:( hoppas hon blir frisk snart.



Hoppas allt är bra med er och att ni håller er friska

kram

2011-02-11 @ 07:03:49
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Jannie

ha ha ha Du är för skön!Jäkligt kul lista!Klockren!

O vilken fin kyrka dopet blir i.Den är så vacker o ligger ju helt fantastiskt!

Ja dessa leksaker...Jisses!Ena stunden är de superroliga o andra bara blä.Då funkar det typ med en slickepott eller måttband helt plötsligt.LÄtt o förstå sig på de liksom...ha ha ha

Tro tusan att det måste göra ont o få de i huvudet.

Ischa!Lilla Anelia...

Men VA KUL!Det gör vi jättegärna!En fika med er i solen kan ju inte bli annat än lyckad!

Hoppas nu snöeländet försvinner för alltid...

Ha en helt fantastisk fredag o en helskön helg fina du!Massa kramar från oss

2011-02-11 @ 07:30:15
URL: http://ettforsoktilldagbok.se
Postat av: i min lilla lilla värld

hahaha Härlig lista =)

2011-02-11 @ 08:27:24
URL: http://saratilling.se
Postat av: Åsa - mamma till Tindra

Tindra äter en gång per natt, men i förrgår så åt hon inget på natten... men det har hänt en gång! Men det är ju alltid något :)



Hoppas ni får en toppen helg!



Kramar

2011-02-11 @ 09:16:05
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Sanne - mamma till lykke

Hihi härliga bilder ;-)



Mm, sjukt mycket.. Jag ser nya saker på Lykke varje dag.. inte alls som när dom vänder på sig eller så..

häromdagen tog hon ett steg själv med stöd av att han ena handen på soffan och andra på bordet..

Ja men aldrig mer själv.. fyfan..



kram på er..

2011-02-11 @ 09:48:51
URL: http://lykkeochjag.blogg.se/
Postat av: Angel

Det där med spisen är du INTE ensam om,jag kollar typ och säger noll,noll,noll typ 10 ggr innan jag ens kan gå haha.

2011-02-11 @ 19:34:59
URL: http://angelnr1.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad roligt att läsa :D

2011-02-11 @ 20:15:18
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Linda - mamma till Anton

Hehe, hur är du med nycklar på bordet, gå under stege, svart katt som springer över vägen, välter salt på bordet osv??

2011-02-12 @ 06:06:35
URL: http://lillapindi.blogg.se/
Postat av: maja

And me love you sweetie pie :)

Längtar till lördag!!!!



Puss puss

2011-02-13 @ 09:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin