And I don't want the world to see me...


Publicerat den: 2012-07-24 [22:04:44]

And I'd give up forever to touch you
'Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
And sooner or later it's over
I just don't wanna miss you tonight

And I don't want the world to see me
'Cause I don't think that they'd understand

When everything's meant to be broken
I just want you to know who I am


Kommentarer
Postat av: Nathalia

Vackra Teddy
Du är en sådan fin vän och medmaniska,mamma hustru,barnmoska.
Är så glad att jag lärt känna dig och att du är en vän till mig.
Stor kram till dig från mig.

Postat av: Nathalia

Älskade vännen!
Nu behöver jag din hjälp. Vi reser precis som ni gjorde till,Egyptern två veckor på bröllopsresa. Vi bor på ett hottel där allt ingår. Har växlat 300 kr och det var lite över 2000 i deras pengar. Tror du det räcker? Hur mycket hade ni med ca?
Kram till dig från mig.

Postat av: Natalia Richardson

Hej finaste vännen!
Hur går allt för dig och din familj? Var ett tag sen du skrev i din blogg nu. Jag hoppas att du/ni mår bra. Å vad jag är trätt i nu,har varit i farsta centrum hela eftermiddagen med min älskling. Vi har handlat inför bröllopsresan växlad pengar jag har köpt en ny mobil med. Om vi orkar ska vi ut och dricka ett glas vin inne i stan senare i kväll.
Kram till dig från mig.

2012-07-28 @ 17:04:14
URL: http://nathalias.blogg.se/nattisnyaliv/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin