-Dags-


Publicerat den: 2013-09-14 [09:07:15]

....att säga godnatt eller goddag Bokskogen och krypa ned under täcket. Andra arbetsnatten är gjord och jag hoppas på bättre sömn idag än vad jag fick igår. Igår sov jag nämligen ingenting och sover man ingenting så vet man knappast vad det är för dag eller vad man heter. Men idag är det lördag. Det fick jag reda på efter att ha frågat det ett antal gånger under natten som gått:) Redigt snurrig är man ibland....



Har iaf hunnit mysa och käka frukost med min lilla familj. Nu hör jag att de pratar om Nemo och om vad de ska hitta på för något medan jag sover. Vill ju också vara med och hitta på saker :/


Äsch. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Louise mamma till Hugo

Hej hej
Hoppas att du får sova ut ordentligt nu.
Nehh inget kul att behöva sova när de andrai familjen ska hitta på roligheter. Känner samma när jag måste plugga o de drar iväg på ng kul.

Jaaa helt sjuk vad snabbt tiden går. Som du säger, de växer snabbt de små och vi blir äldre. Kan inte fatta att min lille kille helt plötsligt är 4 år.

Härligt att ni trivs i huset. Ja det tar ju ett tag när man har flyttat till nytt innan allt kommer på plats och så. lol ibland händer de aldrig, vi planerade att vara klara med, listerna och vårat lilla badrum innan hugo kom och det är fortfarande inte färdigt lol. Försöker dock få med mannen till Ikea idag för lite koll.

Oki, tack i alla fall =)
Ja visst e det konstigt att jag inte fick det efter förlossningen, vet mng som födde samma år som fick efter förlossningen men inte jag tyvärr.
Svärmor är läkare så hon kommer ta sprutan på mig, lika bra att ta som du säger, för vi vill ju ha flera barn =)

Hoppas ni

f

2013-09-15 @ 08:11:13
URL: http://lusses.blogg.se
Postat av: Louise mamma till Hugo

Hej hej
Hoppas att du får sova ut ordentligt nu.
Nehh inget kul att behöva sova när de andrai familjen ska hitta på roligheter. Känner samma när jag måste plugga o de drar iväg på ng kul.

Jaaa helt sjuk vad snabbt tiden går. Som du säger, de växer snabbt de små och vi blir äldre. Kan inte fatta att min lille kille helt plötsligt är 4 år.

Härligt att ni trivs i huset. Ja det tar ju ett tag när man har flyttat till nytt innan allt kommer på plats och så. lol ibland händer de aldrig, vi planerade att vara klara med, listerna och vårat lilla badrum innan hugo kom och det är fortfarande inte färdigt lol. Försöker dock få med mannen till Ikea idag för lite koll.

Oki, tack i alla fall =)
Ja visst e det konstigt att jag inte fick det efter förlossningen, vet mng som födde samma år som fick efter förlossningen men inte jag tyvärr.
Svärmor är läkare så hon kommer ta sprutan på mig, lika bra att ta som du säger, för vi vill ju ha flera barn =)

Vi har haft en underbar helg tack =) barnledigt och en runda till Tivoli i Köpenhamn för att fira en nära vän som fyllde 30. Hoppas att er helg var lika bra med fint väder den med. Här var de sol igår och idag dimma och regn, suck

Kram

Kram

2013-09-15 @ 08:13:06
URL: http://lusses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin