-Klantig-


Publicerat den: 2014-04-01 [09:31:27]

.... jag kan vara ibland. I morse, precis innan jag ska gå av nattpass 1 av 3 så ska Teddy böja sig ned för att kika efter en sak under ett bord och vad sker då? Jo jag kommer åt den 70% handspriten med min kind och trycker pumpflaskan med ansiktet så att en stor klump sprit hamnar i mitt vänster öga. Vrålet och smärtan som tar tar i mig var obeskrivlig. Att föda barn kommer inte ens i närheten av denna förfärliga smärta. Fina kollegor hjälpte med ögonskölj och peppande ord om att jag inte kommer att bli blind, tack och lov.
Nu är ögat dock irriterat och väldigt rött. Klantig man är alltså:(

Det har efterfrågats inlägg om bm livet och det kommer. Nu ska jag dock försöka blunda här så att ögat kryar på sig fort som bara den för inatt väntar jobb igen.....

Våren är här btw.
Bokskogen fylls med grönska och blommor och alla grannar är ute och röjer, fikar och leker. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin