Amatörer behöver vi inte!!!


Publicerat den: 2007-04-30 [20:12:14]


image103Idag är det valborgsmässafton. Och det betyder att många unga har sin första fylla idag . . . nice, eller  . . .?
Vi har ledigt idag iaf. Eller älsklingen har tagit ledigt för att fortsätta med målningen här, och vi har även varit för att välja ut två st skit snygga fondtapeter. Och jag menar verkligen SKIT SNYGGA :) 
Har alltid tyckt att ljusblått, brunt och en liten touch av vitt passar så fint ihop, och gissa vad glad jag blev när jag väl hittade två st niciga tapeter. Men priset av 580 kr/rullen var mindre smickrande. hur som . . .
Jag däremot, fastän valet av tapeter har varit på världens förjävligaste humör. 
Jag är rent ut sagt en riktig bitch och en sur subba idag.
Inte ens SATS stenhårda träning kunde få mig på bättre humör, istället blev jag sur på en gubbe som tog min utvalda maskin . . . suck :(
 Men jag har försökt - tro mig. Jag har verkligen försökt bli på bättre humör.
Jag har sovit middag. Ätit middag (?). Och nu sitter och slappnar av med en glas vitt. And I like!!!!
Det ända jag kan komma på kan bero på mitt hemska humör är att det ser ut som piss här hemma. Att måla om och greja med sådant är inte direkt min sak.
Jag är den som vill ha allt nytt och slippa göra något själv. Trist, bra, hur som så gillar jag inte med att pilla med sådant. Och gubben som bodde här innan har ju som sagt fuskat som en riktig amatör och vi hittar jämnt och ständigt nya brister.
1. Lösa vägguttag.
2. Söndrigt badkar.
3. Kyl och frys måste redan frosstas av.
4. Lösa delar av golvet.
5. Lösa och fastKLISTRADE lister. What the f . . . .
5. Nästan alla persienner är sönder.
6. Dörrhandtagen är lösa.
7. Och viktigast av allt: Den nya diskmaskinen som ingick har slutat att fungera.

Så imorgon ska mäklarfirman kontaktas pga av diskmaskinen. För vi ska minsann inte få stå för maskinens kostnader. Jäkla gubbe.
Hur som - nu ska jag sluta klaga.
Man vill ju inte bli en bitter kärring i förtid.
En av de värsta sakerna som finns är ju när unga, fräscha människor, går runt och småtjafsar/klagar/surar - typ all the fucking time. That sucks.

Vad gör ni idag då????
Ska ni ut och röja eller slappa hemma?
♥T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin