Att skaka på det lurviga?!


Publicerat den: 2007-04-21 [18:54:22]

Jag och älsk sitter och pratar, myser och dricker litegranna . . . efterlängtad stund.
Verkligen!!!
Jag hade gärna skakat på det lurviga ikväll. . . . så får se vad som händer.
Jag minns förr i tiden ( ca 1,5 år sedan) då jag och bästa vänner bara sket i allt och släppte loss. Vin, dans på baren (jag undrar hur det kommer sig att jag aldrig ramlade ner där ifrån), drinkar och skratt, sedan taxi hem, sova, bakis dagen efter. . .  Hahahah , men men - varje tid har ju sitt. Jag är fortfarande lika galen. Lika full av skratt. Lika spontan. Samma person, men nu med många nya värderingar.
Thats life.
Det gäller att förbli ung, spontan och full av liv i hjärta & själ, fastän vi åldras varje dag.
Det är vad man gör det till.




♥Tills dess. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin