Bridezilla


Publicerat den: 2007-04-28 [11:51:14]

Kaos hemma och så kvarstår ju den stora planeringen inför den stora dagen.
Just nu känns det ju som om man bara går omkring coh klipper ut saker ifrån tidningar, samlar på sig en massa fakta om utlandsvigsel och bara går omkring och funderar på hur vi ska få ihop allt.
Men verkligheten kommer nog att slå mig rakt i pannan när jag väl står där, i provhytten, iklädd i den vita tyllaktiga saken . . . då & bara då kommer jag att inse det seriösa med det hela.
Fortfarande är det dock temat som gnager djupt inuti mig.
Men men - som sagt. Allt fint tar ju tid att få ihop.

image99

This is me and noone else.

Kommentarer
Postat av: Malena

Registrera dig på Gratisgeneratinen via min länk så kan du få gratis presenter med välgit lite ansträngning. Jag har redan fått en present: Ett presentkort på MQ för 500 kr. Väntar nu på min nästa.
MVH M

Postat av: Jörgen

Men Hejsan! :-)
Du har väl kikat på TheGuide idag!
Tiffanys, Vera Wang, Carré Copenhagen...mm...
(nu kan man kommentera med)

Ha en underbar dag! :-)

2007-04-28 @ 12:12:42
URL: http://www.kempo.nu/TheGuide
Postat av: Josefine

Tack så mycket för förklaringen! Jag fixa det :)
Ha det så bra!

2007-04-28 @ 13:45:26
URL: http://jossiee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin