Jag överlevde!!!!


Publicerat den: 2007-04-21 [13:51:17]


image85The spinningspass på två timmar is over och jag har överlevt!!!
Underbart underbart underbart . . . varje liten del av kroppen är totalt avslappnat just nu och jag bara flyger fram.
Det är vid sådan låg/långdistansträning som man förbränner mest :) och jag har inget emot att förbränna fett:)
Nu sitter jag här med det efterlängtande koppen med kaffe, hunden som galet snurrar runt och ett tvprogram som konstigt nog handlar om fettma . . . (?!)
Ikväll byts koppen med kaffe mot några glas vin :)


Vad ska det vara: Vitt eller rött vin???

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snubblade in på din blogg och måste säga att jag är imponerad. Spinning i två timmar, det är inte illa det! Kan knappt förmå mig att gå på 60-minuters pass jag :p.

2007-04-21 @ 14:12:52
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Jennie

Snubblade in på din blogg och måste säga att jag är imponerad. Spinning i två timmar, det är inte illa det! Kan knappt förmå mig att gå på 60-minuters pass jag :p.

2007-04-21 @ 14:13:21
URL: http://khalypso.blogg.se
Postat av: Mikaela

Inlägget handlar inte främst om dessa specifika andra utan är ganska allmänt menat. Det är en fråga som engagerar mig, that's it.

2007-04-21 @ 14:52:57
URL: http://stalkamig.blogg.se
Postat av: AA

Hur många gångertränar du i veckan och hur många timmar?

2009-01-09 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin