Vi börjar med färg på väggen


Publicerat den: 2007-04-28 [09:41:44]


image98
Nu har vi tagit tummen ur röven och inhandlat diverse färger och behövliga saker för att börja måla här hemma.
Äntligen kan vi börja rusta upp den här stora lyan och få lite fint här hemma.
Men tid tar det och mycket på mina nerver. Jag är så otålig och vill att allt ska ske här och nu och inte någon minut senare..... hmmmm, jag jobbar på det. Försöker andas och räkna til hundra eller nått :)
Hur som så börjar vi med att måla om här hemma.

Kommentarer
Postat av: nojan

skönt att sätta igång nu va?

2007-04-28 @ 11:05:23
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Postat av: nojan

hehe näää, är den konstiG?

2007-04-28 @ 11:11:33
URL: http://bebisnoja.blogg.se
Postat av: sofia

hoppas du don´t mind att jag snokar här ;) e i samma situation just nu, vi ska flytta in i vårt hus om 2 veckor o jag har inte valt ut en färgburk än.... :( vill att allt ska ta 5 minuter...

2007-05-06 @ 00:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin