Att kunna nalla & - inte kunna detta. . .


Publicerat den: 2007-08-03 [01:16:28]


image427Idag -eller nu så är det natt då. Men iaf. så har jag fortfarande en sådan matlust, som om jag inte ätit bra på länge -och just nu så vill jag bara äta - ALLT!!!!! Bröd, kanelsnurror, kaffebröd, pasta, ris, potatis med smör, kyckling, jumboräkor, sås i mängder, friterade saker, restaurang mat i allmänhet och jag vill ha allt - i mängder - här i soffan!!!!! Och jag käner mig sååå handikappad när det inte går och när jag inte kan..... Fan för detta. Orättvisst.
Fan!!!!!!
Asså jag skulle kunna äta allt idag och varje dag för den delen. .  . fan again.

[men jag har nallat på älsklingens wienernougatglass dock] - hehhehe.

Kommentarer
Postat av: älsklingen

mmmmm...vad gott allt låter, jag missade ju glassen igår, tar nog lite ikväll istället. Älsklingen vi,du å jag skall ta bort det där med att man inte får...om du vill så får du, inget änder om man gör det, du vet exakt vad jag menar, MEN lättare att säga detta än att få bort detta ur tankarna....man måste vilja först, viljan övervinner mycket....men min kärlek till dig övervinner allt, ingen kommer kunna ändra på detta, vi är ett genom våra liv och därefter å så vidare.... PUSS!!!!!!

2007-08-03 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin