Håruppsättning inför bröllopet. Del 1.


Publicerat den: 2007-08-27 [09:51:01]


image459

1. Uppsatt. Antingen har man slöjan hängandes precis nedanför blommorna eller under knuten.

image460

2. Uppsatt. Här med snelugg och slöjan högt uppsatt.

image461

3. Utsläppt. Med lite blommor i håret och slöjan högt på huvudet.

image462

4. Utsläppt. Snelugg. Och slöjan högt på huvudet.

image463

5. Utsläppt. Luggen är enkelt uppsatt och håret har en del volym. En av favoriterna.

image464

6. Utsläppt. FAVORITEN.
Håret är lågt uppsatt med blommor och brudslöja. Slöjan kommer att sättas fast precis under blommorna. Här har man håret utsläppt med samtidigt inte i ansiktet. Ett bra alternativ i en varm Varna.


En djungel av håruppsättningar.
Vet ej vilken jag ska köra på än, men jag har ju med mig min slöja så det blir till att testa olika håruppsättningar och se vilken som passar bäst.



Kommentarer
Postat av: Guldregn

Jag gillade nummer fyra... Men sen tycker jag ju om utsläppt hår =). Sött med den lilla slöjan också =). Tänker du ha tiara? Det verkar vara på modet just nu när man tittar på bröllopsbilder... Det är nog ett säkrare kort att ha bröllopet utomlands än i Sverige. Här är det ju stor risk för regn på sommaren. Vad hittar du på om dagarna när du inte planerar bröllop? :) Här är det höst idag. Sommaren försvann iväg så fort. Idag ska jag på step, ska bli så kul. Ha det toppen! Kram

2007-08-27 @ 10:03:27
URL: http://guldregn.blogg.se
Postat av: evelina

du kommer bli SÅ vacker vad du än väljer! maila klänningen, det får du inte glömma 0)
kram

2007-08-27 @ 13:19:04
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin