Mina goa kollegor.


Publicerat den: 2007-08-28 [17:27:53]


image469
Hej hej, väldigt mycket HEJ!!!!

Nyss hemkommen från mitt jobb eller ska man kanske säga : Mitt gammla jobb.
Jag var nämligen där för att prata med bossen om min sjukskrivning och så lämna lite papper och mitt kort + nycklar. Köpte även med mig två stora kakor/tårtor från bageriet för em. fikan med mina kollegor :) Supermysigt att träffa allihopa igen. Och så på fredag så blir det middag och gravöl med hela gänget, innan en liten förfest med E och A. Tom. folk som slutat kommer för att säga adjö till mig och två kollegor till :)
Senare ikväll kommer kanske också nyhet om vart jag kommer att jobba framöver och jag kanske kommer att göra bloggen offentlig också :) Vi får se :)
Hur som så har det varit en helt okey dag och en stor sten harramlat ifrån mitt hjärta.
Uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin