År 2007 vs 2008.


Publicerat den: 2007-12-25 [23:08:14]


♥Var och med vilka ska du fira nyår?
Med sambon, kusinen och många nära vänner till oss :) Kommer att bli underbart.

♥Har du några nyårslöften, vad?
Verkligen ge allt för att bli frisk från ätstörningen.

Försöka ha en så lung vardag som det bara går.

♥Vad är det bästa som hänt år 2007?
Jag kom in på Barnmorskeutbildningen. 

♥Vad är det sämsta som hänt år 2007?
 Mitt förre jobb - med tanke på alla problem som det förde med sig.

♥Vad förväntar du dig av år 2008?
Lugn!!!!!!!!!!!! Och att jag sluter fred med mig själv!!!


Kommentarer
Postat av: Evelina

bra lista, med rimliga förväntningar =)
var det pga förra jbbet du utvecklade ätstörningar?

kramar!!

2007-12-26 @ 09:21:28
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Annsingen

Åh! Barnmorska vill jag med bli då jag blir "stor" Verkar vara det underbaraste yrket...uppleva undret varje dag...samt naturligtvis och tyvärr hemska saker också;/
LYCkA TILL!!!

2007-12-28 @ 22:44:00
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin